Termeni si conditii
1. Perioada de returnare
Consumatorul are dreptul, in termen de 14 zile, sa solicite inlocuirea sau returnarea unui produs nealimentar de calitate corespunzatoare cu un produs similar daca acesta nu ii convine ca forma, gabarit, model, marime, culoare sau daca nu-l poate utiliza conform destinatiei din alte motive.
Aceasta cerere trebuie sa fie executata daca produsul nu este utilizat si nu si-a pierdut calitatile de consum.
- Transportul pentru produsul retur va fi achitat de dvs.
- Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. In acest caz, va rugam sa ne contactati in scris la adresa info@dormeo.md
- In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor, Compania nu isi asuma nicio responsabilitate privind returnarea si solutionarea problemei.
- Pentru reclamatii si servicii post vinzare, va rugam sa va adresati la telefon (022) 264 101 sau la departamentul RELATII CLIENTI. Program: Luni – Vineri 9.00 – 18.00.
2. Perioada de testare
Puteti testa orice topper si saltea Dormeo!
- Topperele Dormeo au o perioada de testare de 14 zile.
- Saltelele Dormeo au o perioada de testare de la 30 pana la 60 de zile. In acest interval aveti posibilitatea sa utilizati salteaua si sa va convingeti de confortul oferit si calitatea acesteia. In cazul in care nu sunteti pe deplin satisfacut, o puteti returna, nedeteriorata, bine impachetata intr-o folie de plastic.
Atentie: Daca trimiteti salteaua fara a fi protejata de murdarie si distrugere in timpul transportului, ne rezervam dreptul de a refuza produsul si implicit returnarea banilor sau schimbarea produsului cu altul.
3. Garantia produselor
Producatorul garanteaza ca toate produsele Dormeo isi vor indeplini functiile, daca le folositi conform instructiunilor.
- Producatorul garanteaza repararea tuturor eventualelor defecte ale produselor Dormeo aflate in garantie.
- Termenul de reconditionare al produselor (aflate in perioada de garantie) este de 45 de zile, din ziua primirii reclamatiei.
- Reclamatia trebuie trimisa in scris.
- Garantia intra in vigoare de la data primirii produsului.
4. Modalitatea de plata
- Achitati produsele Dormeo la livrare! Astfel, nu exista nici un risc pentru dvs.
- Preturile includ TVA, iar la acestea se adauga taxa postala.
- Pentru informatii suplimentare privind livrarea si pretul produselor Dormeo, va rugam sunati la: (022) 264 101.